ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

She's a little runaway.

Pobjegla sam natrag u Mostar i prije no što sam mislila.
Ne mogu više biti u onoj kući, kao da se zidovi sve više ruše na mene sa svakom minutom provedenom tamo.
Pa bježim. Ne toliko daleko, ali meni dovoljno.
Dovoljno da ne slušam bespotrebnu viku, provokacije i svađe. Dovoljno da ne gledam ljutnju i nervozu.
Nisam više toliko tolerantna da mogu sve podnijeti. Sada volim svoj mir, bez galame i nereda.
Kad se sjetim da sam do ove godine živjela za vikend i povratak doma, a sada živim za prvi autobus koji će me vratiti u ovaj sobičak od cca tri kvadrata. Sobičak bez svađe, vike, bespotrebnog "istresanja gaća" na drugima, bez treniranja živaca i mjerenja granica tolerancije.
Volim ovu sobicu punu ljubavi, topline, sreće i mira.
Volim osjećaj da se nitko neće derati na mene, da me nitko ne optužuje bez valjanog razloga.
Ovdje mogu što hoću i kada hoću. Nije da sam neka razuzdanka, pa da mi smeta malo kontrole...
Samo, ovaj osjećaj da sam ovdje svoja ne bih mijenjala ni za što.
Smijem se kad hoću, vrištim kad hoću, spavam kad hoću.
Živim u miru, ne ljutim se, ne slušam gluposti ako to ne želim...
Zato bježim i ne vraćam se "doma" bar neko vrijeme.
Jer taj dom... Ne osjećam više da tu pripadam.
Sada pripadam ovdje jer sam tu sretna.

Broj komentara: 18:

  1. Male sobice su zakon :D

    OdgovoriIzbriši
  2. mrzim činjenicu da nikad neću saznati što je to pravi studentski život i kako je živjeti bez 'najdražih' roditelja barem na jedan dan... baš ti zavidim na tome ali istovremeno mi je drago da se bar ti imaš prilike maknuti i uživati u vlastitom miru i slobodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjećam! Ja odavno nisam student i živim za dan kad ću se odseliti!

      Martina, ti bar imaš gdje otići!

      Izbriši
    2. Dođite kod mene kad vam bude trebao odmor. :D <3

      Izbriši
  3. ponekad poželim da imam svoj mir, ali na kraju budem sretna što su oko mene ljudi koji su mi najvažniji - moja obitelj! ;)zapravo kad bolje razmislim, smetaju mi svii samo kad sam u fazi učenja, onda želim mir, sve ostalo vrijeme volim kaos i buku i ispunjenost ljudima :D
    puseee :*

    OdgovoriIzbriši
  4. savrseno!
    citajmo se! http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo <3 I ja sam studirala od "kuce" tako da mi nije nesto zanimljiv studentski zivot bio...Uvijek sam htjela drugi grad i da putujem,nazalost nikad se nije ostvarilo :(

    Tebe draga ljubim puno puno :* Navrati i do Tuzle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiiii. <3

      I voljela bih, nikad se ne zna... :**

      Izbriši

Hvala. <3