utorak, 30. listopada 2012.

O povjerenju.

Dugo se nešto tjeram napisati ovaj post. U glavi mi se mota tisuću stvari, ali kao i obično, kad krenem tipkati izgubim sve što sam htjela reći. Ili skoro sve... Štabilo.

Nešto uspoređujem ljubav i povjerenje, k'o horoskopska vaga vagam to dvoje. Horoskop ne volim, baj d vej. I skužim ja da je meni bitnije nekome vjerovati, i da mi je draže kad mi netko kaže da mi vjeruje nego da me voli. Sto puta draže. Imam neki krug ljudi koje volim, a onda manji krug ljudi kojima baš vjerujem. Svede se to na 2-3 osobe (u to ne ubrajam mamu jer sve što sam joj do sada rekla čulo je bar još 10 ljudi).
Osobe koje volim, ali im i vjerujem, spremna sam im reći baš sve i znati da će to prihvatiti, da me neće osuđivati, zamrziti ili širiti priču dalje. Nije da se ima što širiti, to ja hipotetski pričam.
Eto, volim taj osjećaj da meni netko vjeruje i da ja nekome vjerujem.
To je više od ljubavi.

Kad smo kod ljubavi, volim svoju Inanu i jedva čekam opet na 3-satnu kavu s njom, pa da pričamo o svemu i svačemu. Još mi se nisu slegle emocije od one prošle. Lov ya bič.
Nađoh neku sliku, od prošle godine, barem akademske. Bad bičz.

Brat, Inana, ja.

Nema me baš u blogosferi. Neću se izvlačiti ni na što, samo ću nadoknaditi (nadam se).
Sutra ću doma, nakon 10-tak dana odmora od svega. Ne da mi se nikako. Jedino me raduje pošten internet.
Falit' će mi moj mir, da mi nitko ne ulazi u sobu, ne govori šta trebam, a šta ne. Ali o mojim ukućanima neki drugi put. :D

kuLa noć. :*
(Ovo k'o neki mostarski fazon, ove okrenute riječi, pa se eto i ja furam na to. Šta ću, prilagođavam se :D)

Broj komentara: 18:

  1. Zbilja je jedan od najljepših osjećaja znati da se možeš osloniti na nekog i da si voljen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije mostarski fazon nego šatrovački jezik, ne čajpri postiglu. :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar šatrovački nije ono tipa "Dapajdžapa, tipi sipi lupud." ?! O.o

      Izbriši
    2. I jedno i drugo je šatrovački. :p

      Izbriši
    3. Kako to može biti, dva jezika jedan jezik? Konfuzno je.

      Izbriši
    4. Da sam na tvom mjestu, mene bi više brinulo to što si mislila da je to mostarski fazon. :P

      Izbriši
    5. Što bi me to brinulo?
      Ako sam ja to napisala - to je tako, sve i da nije tako. :P

      Izbriši
  3. ima da nadoknadis sve! :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. U pravu si, jako je bitno kad možeš vjerovati nekome. I obratno. Još ljubav uz to... ima li šta ljepše? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Teže naći nekog kome ćeš vjerovati nego nekog koga ćeš da voliš zato kad to nađeš driš i ne puštaš :).
    Jeste vala slatke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ali je najbolje kad se sastavi oboje, i ljubav i povjerenje :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala. <3