četvrtak, 16. listopada 2014.

Savršeno sretna.

Ovaj dan po nečemu mora biti poseban. Mora, jer baš danas sam se odlučila upaliti ovu krntiju od kompjutera i ponovno nešto pisati. Samo želim pisati, bez jasne vizije o čemu. Želim napokon pustiti misli na ekran, gledati kako se same oblikuju i povezuju. 
Do sada sam gotovo uvijek pisala kad sam tužna, kada me nešto muči, i blog mi je služio baš za to - istresti se na njemu da ne bih pravila scene u "stvarnom životu". Ali evo, kao što se i iz naslova vidi, danas pišem jer sam sretna. Da sam do sada pisala od sreće, vjerojatno bi ovaj blog imao milijardu postova. Jbga, došlo i moje vrijeme. :D 
Svi mi imamo svoje sretne i manje sretne dane, samo što se zaboravimo sjetiti da smo sretni i tako to prolazi. I ja prva zaboravim zastati i osjetiti to neko zadovoljstvo, već samo jurim u krug.
Ali sinoć sam osjetila savršenu sreću i bila svjesna toga. Ne može biti savršenije.
Tako jednostavno, tako čisto i bistro.
Dok me moj čovik grlio na čapljinskom trgu, a nad nama svjetlila starinska žuta lampa.
I to je to. Samo jedan čvrsti zagrljaj, jedna osoba najvažnija na svijetu i jedno potpuno nebitno mjesto.
Tako je malo potrebno da bi čovjek bio sretan, a uvijek letimo za velikim stvarima.
Jebo to, bolan. Pusti da te život obaspe tisućama malih sreća, i vidjet' ćeš što je velika sreća. Najveća na svijetu planetu. Zastani, pogledaj što sve imaš i odmah ćeš shvatiti da ti zapravo ništa ne nedostaje.
Ipak, nekako sam iz svog iskustva naučila da čovjek može biti sretan s drugima tek kada postane sretan sam sa sobom. Kad si sam sebi dobro društo biti ćeš i drugima, a i oni tebi. Iz nezadovoljstva samim sobom proizlaze sva druga nezadovoljstva, i to je kao začarani krug. Nikada ništa neće biti dovoljno dobro dok sam sebi ne budeš dobar. E kad se to dogodi, kreću bolje stvari. 

Princeza Ja :D


Savršeno sretna Martina je sretna kada kuha (osim ako kuham svaki dan, onda mi dosadi).
Sretna je čitajući, gledajući emisije o vjenčanjima na TV-u, družeći se sa kumašinom.
Martina je sretna jer ima najbolje prijatelje koje želi zadržati cijeli život.
Sretna sam kad mi baka dođe na kavu, pa ostane cijeli dan, i kad me ukućani ne ljute.
Sretna sam jer mi se studentski status približava kraju.
Ima tu još tisuću razloga za sreću, a  najveći među njima je ON. On koji mi svaki dan sreću čini većom, makar se to činilo nemoguće, i baš zbog toga će biti moj cijeli život. :yuppyyeeey:
Odbrojavamo. :)))

4 komentara:

  1. baš lijepo napisano...i čini mi se da nas čine sretnom slične stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. jel mi vjeruješ ako ti kažem da sam prije par dana bila kod tebe na blogu i pitala se, hoće se ona ikada vratiti, baš sam ju voljela čitati. :) Iako kad su sretne vijesti, volim još i više :)) pa eto, baš mi je drago da si tu. i nadam se da ćeš i ostati tu i dijeliti s nama slikice svojih kulinarskih umijeća i svega što te veseli. knjige koje čitaš i sl. :)) i znam, i za mene je sve nabrojano u postu sreća. drago mi je da si pronašla srodnu dušu. ja se od svoje ne odvajam evo već ima, baš dns, 5 ipo godina. i sve nam je bolje i bolje. i to me čini sretnom :* šaljem ti puse <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme hvala ti na predivnom komentaru. :))) <3
    Nadam se da ce mi postovi biti češći, potruditi cu se. Uzivaj u sreći i srodnoj dusi, čitamo se! :-***

    OdgovoriIzbriši

Hvala. <3