petak, 15. veljače 2013.

The end. Fuck it.

Valentinovo. Jebeno Valentinovo. Nikad ga nisam voljela, ali ove godine sam za Valentinovo u vezi s 
momkom u kojeg sam zaljubljena. Još uvijek u toj nekoj vezi, čekajući da dođe pa da i službeno prekinemo. 
Jer se on ne može zaljubiti. Jer je kreten, kako kaže. Prekinuti na Valentinovo... Divno. Nemam riječi za 
opisati kako se trenutno osjećam. Uvijek kada ne znam što uraditi krenem tipkati. Da bol izađe kroz 
tipkovnicu u slova koja će me nekada podsjetiti da je sve to bilo stvarno. Sutra bi nam bilo dva mjeseca 
veze. Dva mjeseca kraj njega. I sad ću ga posljednji put vidjeti. Možda se nećemo ni poljubiti. I to boli, 
najgora moguća bol. Više od činjenice da prekidamo boli me to što ne znam kamo sa svime ovime što 
osjećam. Time što mi prestajemo kao par ne prestaju moji osjećaji prema njemu. I puštam njemu najdražu 
pjesmu. Gle ironije, "Kako posle nas". I vrte mi se momenti s njim, trenutci kada sam se osjećala tako 
sretnom, kao da mi više ništa na svijetu ne treba. Ti trenutci koji se više neće ponoviti. Šta da radim s ovim 
osjećajima? Znam da zaslužujem bolje, ali ne želim to bolje. Kad hoću samo njega. A naša priča završava.

Broj komentara: 17:

  1. ja njemu komplet familiju! i srpsku i hrvatsku! kreten jedan!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja njemu ništa. Nije kreten, samo ne može osjećati koliko i ja.

      Izbriši
  2. On se ne moze zaljubiti..mamu mu!!
    Sutni budalu i teraj dalje..ne treba ti to. Ko zna koliko onih sto se mogu zaljubiti propustas, gubeci vreme sa ovim koji te ne zasluzuje!

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim da je suvišno išta reći...znaš već one priče o tome kako sa vremenom sve prolazo, bla bla...ali sad u ovom momentu je to nebitno i glupo. U ovom momentu si tu sa sobom i svim što osećaš...samo ostani svoja i ispoštuj sebe...niko ne zaslužuje da te sruši! Drži se...

    OdgovoriIzbriši
  4. Šupak!
    Nije vrijedan vremena, zaista nije. Bol će proći i naići će bolji, to ti jedino mogu garantovati :*

    OdgovoriIzbriši
  5. drzi se, i zapamti koliko vrijedis i nemoj se predati... znam kako se osjecas, tocno znam bila sam u toj situaciji, jos i nakon 2 ipo godine veze. posveti se sebi, i vrijeme ce pokazati.. ko zna mozda i on shvati.. puno poljubaca :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Musko djubre.Al nemojte meni reci da sam i ja, posto sam ja svom nazovi momku od neka 3.5 mjeseca odrzala identicnu govoranciju neki dan ko taj tvoj tebi.I ostavljam ga svakih mjesec dana, al se opet pojavi, ne da se otjerati. Ne mogu se zaljubiti,nekad jesam, al sad ne ide, osjecam se emotivno osakaceno.Znam sto je tako, nije on tome kriv, al ne mogu sebi pomoci,i povjerenje i emocije, sve mi je otislo niz vjetar i do vraga.Ipak, nisam ga ostavila,al ni za Valentinovo ga nisam htjela vidjeti, meni to ne znaci nista. Ako me ima zivaca jos trpiti, vidjati se kad ja nadjem vremena i volje, i nadati se da ce se nesto promijeniti, neka. Ja ne znam vise nista,mozda mu se i isplati, ja bih iskreno voljela, dobar je momak.
    Tebi savjet, vidi zasto je taj tvoj momak takav, ako je imao neke lose veze ranije, mozda je samo opecen kao i ja, mozda ti vrijedi cekati i imati strpljenja sa njim. Al ako izvodi bjesne gliste i glumi frajera tek tako,onda je stvarno kreten bez emocija,i bjezi od njega jer onda se nema sta cekati.Sama si sebi najpreca, bice momaka :-*

    OdgovoriIzbriši
  7. Koje govno, ne zaslužuje te.
    Možda se sad čini kao smak svijeta, ali vjeruj mi da nije. Tuga i bol će proći, a pojavit će se neki sjajni frajer koji će te oboriti s nogu i znati kako se ponašati prema tebi :****

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh my God!!! Žao mi je što se tako osjećaš i što si tužna. U potpunosti te razumijem. Imala sam budalu koja me ostavila jer je htio vidjeti bi li mu bilo zanimljivije da je solo. Kreteni. You can do so much better!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muška đubrad. :D
      I hope I'll do better than this. :)

      Izbriši

Hvala. <3