utorak, 27. studenoga 2012.

Gluposti.

Baš onda kad ti treba koncentracija, sve sile svijeta se urote da ti odagnaju misli na milijun različitih strana.
Zadnje šanse za usredotočiti se na tu jednu stvar, a meni u glavi milijun i jedna, sve osim te koja bi trebala biti. Ne znam kako mi toliko gluposti padne na pamet, pogotovo onda kada ne bi smjele i/ili trebale.

Sjedim u čitaoni nekih dva i nešto sata, pokušavajući čitati to nešto što me ne voli, a u glavi kaos. 
Pa se mislim:

1. Šta ću sutra obući? Hoću li stići uviti šiške? Moram ustati malo ranije. Kako volim doći na kolokvij sređena, a oni jadni ljudi k'o pokisli. Ha-ha!
2. Stvarno se sramotim po onom Facebook-u sa svim glupim objavama koje su valjda smiješne samo meni. I možda još 2-3 jaranice. Ma neka sam.
3. I ovaj Branko mi dođe tu kad ne treba... Nisam ja kriva što se zbunim, on je kriv. Trebali bi previše zgodni ljudi plaćati neki porez, naknadu neku. Pa ti budi ikstrimli hot... 
4. Kako ću pasti ovaj kolokvij! Nemoj se sekirati, nemoj se sekirati.
5. I onaj kreten Z., što se ne javi? Glupan.
6. Ja sam još gluplja što se brinem oko toga. 
7. A smijala sam se nekadašnjoj cimerici kad je pila one tablete za koncentraciju. Sad će i meni trebati. Zapravo sam se smijala tko ih pije, a ne što pije. E vidiš, trebala bi napisati post o njoj. Zvat' će se "Zlo".
8. Ako mi Dž. dođe.... Huhuhuuu. Šta ću obući? Moram se fino našminkati. Di ću ju odvesti uopće?
9. Treba ujutro kopirati materijale iz RT-a. Kvragu i kopiranje!
10. I moram otići kupiti onu paleticu sjenila k'o u Mile, rekla mi je da je samo jedna ostala.
11. A da ju mami kupim? Meni i ne treba baš. Ma sebi ću. Ako budu dvije spašena sam.
12. I po rumenilo moram otići, ali to ne moram odmah sutra.
13. Ni sutra neću u kino. Čekaj bleso još tjedan dana...
14. Opet sam se udebljala.
15. Tko zna šta po blogovima ima nova...
16. Odo na fb na mobitelu. Čisto sekundu...
17. I zagrcnuti se vodom zbog Branka i njegovih mišića... U mislima se ispričavam ovih 15-tak ljudi što uče oko mene.
18. Jel' mi vrijeme ići u sobu?
...

Samo jedan od onih dana kad sam energična bez razloga, a prisiljena sjediti i čitati nešto da mi savjest bude mirnija.

‎''Reći ću vam što je ovaj svijet u haosu.

 Ljudi su stvoreni da se vole, stvari da se koriste. 

Ne obratno. Insane, ne obratno!''

23 komentara:

  1. Mene nigdje ovdje nema :( A isti problem imamo :D Volim ja tebe lujko moja puno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neću ja tebe među gluposti staviti, ti ćeš u neki fini post. :)
      Držim fige za sutra ljepoto :* <3 <3

      Izbriši
    2. Joj, postidih se :) Hvala ljubavi :)

      Izbriši
  2. Ma di ima neka poštena čitaonica u Mostaru uopće? i meni bi dobro došla. U ovom stanu na svakom koraku lakovi za nokte, pincete, blog, ovo-ono, sve mi je zanimljivije od učenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I događa li se još komu da popije bocu od pola litra Burna dva dana prije kolokvija i još mu se više spava?

      Izbriši
    2. Ja sam u domu, pa učim tu u čitaoni, u koju može doći bilo tko, bez obzira jel' u domu ili ne, pa probaj jednom navratiti. ;)

      I da, događalo mi se, zato ih više ni ne pijem, ni Burn, ni Red Bull, ništa.

      Izbriši
  3. Ovo pod tri je najjace, hahaha. Porez!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovako nekako situacija izgleda kod mene kad navečer legnem u krevet i onda samo sve krene :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako je to, kad kreneš učiti sjetiš se svega što trebaš uraditi ili ti krene neki zgodni Branko ispred tebe hodati, koji mu je đavo sad :).
    Daj ti sliku tih uvijenih šiški da i ja vidim da mogu sa svojima eksperimentirati :).
    Sretno sutra i sredi se, bolje ćeš se osjećati ako ništa!
    BTW, ja ovo kasno komentarišem to je bilo. Kako je bilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kako me kužiš. :D
      Probat' ću to uslikati čim ponesem aparat sa sobom.
      Nije bilo sjajno, al sam fina bila. :D
      :))

      Izbriši
  6. Drugi put kad prolaziš pored dotičnog gospona Branka napraviš se smotana i kao slučajno proliješ kavu po njegovoj majici. I onda on mora skinuti majicu i pokazati svoje mišiće cijelom ženskom pučanstvu. Hollywoodska inspiracija, ne moraš meni zahvaljivat...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne znam... Nisko mi to. :P

      Izbriši
    2. Ma nema tu ne bi ja to, ovo ono. Drastične situacije zahtjevaju drastične mjere. Vani je džungla Martina, prilagodi se :-)

      Izbriši
    3. Haha, nije još drastična situacija. :D

      Izbriši
  7. haha tako je i meni svašta prolazilo kroz glavu kad smo prošli petak pisali kolokvij. a da vidiš kakvog mladog, sexy asistenta imamo mamaaaa! i sad se ti koncentriraj na test :D
    tablete za koncentraciju - joj nemoj na to trošit pare! ja kupila, a ništa nije pomoglo :( radije na svjež zrak izađi, neka šetnjica i tako to. ovo je čisti marketing, niš drugo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala. <3