nedjelja, 22. srpnja 2012.

Sve što mi treba ispod ovog neba.

"I ne znam kako ni kada, ali u svim tim našim pričama, ludostima..." - zastao je i pogledao me, sa onim malim osmijehom u kutu usana. Uzvratila sam mu sličnim, čekajući da nastavi. "U svemu tome postala si jedino o čemu razmišljam. Volim te, znaš? Ali ne ono da te volim danas, sutra ne... Ili da te volim samo kad si kraj mene. Ne znam... Volim i tvoju najveću glupost, eto."
Napokon je prevalio te riječi preko usana. Znam da mu nije bilo lako, preponosan je on. Kad se sjetim naših početaka! Nije mi davao nikakav znak da mu je bar malo stalo. A vidi sada... Do čega smo došli.
Gledala sam ga i smješkala mu se. Znam da je očekivao da mu kažem da i ja njega volim. Mislim da to već pomalo i zna. "Pa, znaš da i ja tebe, ovaj, pa volim i ja tebe."- rekla sam zbunjeno.
Gledali smo se sekundama, a meni se činilo da je vrijeme stalo. Bio je tu, preda mnom, onako savršen, neiskvaren. Onaj koji mi je stavljao osmijeh na lice i bio razlog zbog kojeg sam svaku večer gledala kroz prozor, pokušavajući smiriti misli i zaspati. A sad je tu, uz mene. I tako će i ostati.





I napokon je sve bilo na svom mjestu. On, ja, pogledi. Naša srca, poljupci, razgovori, smijeh.
Sve je bilo baš onakvo kakvo je odavno i trebalo biti, baš onakvo kako sam se oduvijek nadala da će biti.
Dok su nam se prsti isprepletali znala sam da je to sve što trebam.

Broj komentara: 18:

  1. Nisam nikad do sada komentirala, ali pratim te u sjeni, iako te ne poznajem tako mi je drago zbog tebe i tvoje sreće da ti ne mogu opisato, želim ti i tvom dragom svu sreću svijeta :D :hughug:

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeej, jeeeej, jeeej, pa ovo što sam upravo pročitala je predivno!! Baš sam sretna, jako mi je drago radi toga, želim vam svu sreću svijeta i uživajte sada zajedno :) Vrijedilo je malo počekati i malo se strpiti i biti hrabar i sve to istrpiti što se prije ovog momenta desilo! Sretno i uživaj u svim trenutcima ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajaaaj, ovo zvuči ko scenarij za neki romantični film :)) znaš, jako sam sretna zbog tebe, zbog vas :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A ljudi moji dragi, ovo je samo neki scenarij, još nije stvarnost, ali s tako lijepim komentarima me usrećite skoro koliko bi i ovo da je stvarno. :*

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaaaaaaaaaaaaa!!!!! konačno mu je došlo iz guzice u glavu!!!
    čestitam! *

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije još, ovo je samo neko moje maštanje... Nije stvarnost, bar ne još. ;*

      Izbriši
  6. Jaooo. Znala sam da ce i ovo da dodje. Jako sam sretnaa, i zelim i vama puuuno srece :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije došlo, draga.
      Samo sam imala potrebu napisati nešto romantično. :)

      Izbriši
  7. Kao da citam neki od romana Daniele Stil ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako bih volela da ti se to ostvari, jer iako te ne poznajem, osećam koliko bi te ovakav scenario usrećio. :D
    I mnogo mi se dopada slika, crtać koji sam obožavala, i moja omiljena scena iz istog.
    Pratim te od sada, imaš divan blog, jako emotivan i otvoren. <3

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tiii :)

      I ja sam škicnula tvoj blog, i sviđa mi se jako, čitamo se. <3 :*

      Izbriši
  9. Kad sam pročitala prvo što mi je palo na pamet je bilo toooooo, ali sam pročitala komentare pa skužila da još nije :( Sigurna sam da će se nešto ovako dogoditi! Opet ti kažem da predobro pišeš, tvoju knjigu bi prva čitala hehe :)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Hihihi, bas mi je drago zbog vas! :)*
    <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala. <3