subota, 26. svibnja 2012.

Nagrada

Marinica mi je proslijedila zanimljivu nagradicu, pa da pokušam. :)



Pravila:
  • Napisati 7 stvari o sebi
  • Nagradu proslijediti 6 blogerica i obavijestiti ih o tome 

Krećem!

1. Nepopravljivi sam romantičar. Obožavam ljubavne filmove, romane, tužne pjesme, ruže i patetiku. I to je neizlječivo, uzalud mi pokušavati. Nema veze, volim to što mi je za idealnu večer potreban samo romantični film i ništa drugo.


2. Previše sam djetinjasta za svoje godine. Znam biti ozbiljna kad baš baš treba, ali inače se glupiram, skačem, pjevam, k'o beba. :D Valjda je to moj način borbe protiv odrastanja, preuzimanja odgovornosti za sve i svašta. Ili bar odgađanje istog.


3. Volim make-up, lakove, nakit, modu. Sve što i većina cura, samo možda malo više od većine cura. :D

4. Žao mi je što nemam više vremena za pisanje. Ne samo bloga, nego i svega onoga za što sam prije imala vremena, a i inspiracije...

5. Vjerujem u pravu ljubav, onu koja te pokosi, koja ti ne da da vidiš nikoga drugoga osim te jedne osobe. I  da s njom možeš biti vječnost, a opet ti ne bi dosadilo. I čekam tu neku takvu ljubav.



6. Želim par dana za lijenčarenje, trebam par takvih dana. Čekam da završe predavanja, kolokviji, ispiti, da uhvatim dan - dva spavanja, gledanja tv-a, šetnji i kava.

7. Svoje prijatelje ne bih mijenjala za sve novce ovog svijeta (a stvarno obožavam novce).


E sada, nagrada ide na sljedećih 6 blogova:
1. Matei sa bloga Click 4 Chic
2. Kristini sa bloga My time for dreams
3. Mariji sa bloga moda febbre
4. Curama sa bloga Lia's beautyland
5. Persi sa B&S
6. Sari sa bloga Sara's magical world

Radujem se njihovim odgovorima. :)

Do čitanja. <3

Broj komentara: 14:

  1. Nadam se da ćeš što prije uhvatiti par dana odmora :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, hvala draga, aj budem se sutra popodne prisilila i odvojila par minuta za napisat ovo :)

    veliku pusu ti šaljem <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na tagu! ;) Zanimljive činjenice, u dosta toga se poklapmo :D

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja sam jedna od onih kojoj su većinu vremena gluposti na pameti..ne volim biti ozbiljna al nekad se i to mora :D

    OdgovoriIzbriši
  5. puno ti hvala na nagradi, baš si me razveselia :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na nagradi, obožavam ovakve stvari, jedva čekam da sjednem i počnem pisati :) :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da vas je nagrada obradovala :-***

    OdgovoriIzbriši
  8. growing old is mandatory, growing up is optional!
    i slažem se s ovim od 5.

    OdgovoriIzbriši
  9. 5., 6. i 7. u potpunosti se slazem :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Za ovo pod 5. - moguce je, ja to imam. A ovo pod 7. slatko sam se nasmejala

    OdgovoriIzbriši
  11. Slazem se u svemu s tobom :)) Da li zelis da se medjusobno pratimo? :D
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala. <3